duminică, noiembrie 16, 2025
More
    AcasăStiriShein intră oficial pe piața offline din Franța: deschide magazine permanente la...

    Shein intră oficial pe piața offline din Franța: deschide magazine permanente la Paris și în alte cinci orașe, stârnind reacții aprinse

    Retailerul online de fast-fashion Shein va inaugura în noiembrie primele sale magazine permanente în Franța, în urma unui acord cu Société des Grands Magasins, proprietarul unor importante centre comerciale. Decizia marchează o schimbare de strategie pentru compania chineză, care până acum a mizat pe pop-up store-uri temporare în întreaga lume.

    Noile spații „shop-in-shop” vor fi deschise în celebrul magazin universal BHV din centrul Parisului, aflat chiar lângă Primăria capitalei, precum și în Galeries Lafayette din alte cinci orașe: Dijon, Grenoble, Reims, Limoges și Angers. BHV, parte a grupului Galeries Lafayette, este considerat un reper al shoppingului parizian, frecventat de localnici și turiști deopotrivă.

    Citește articolul integral aici: turnover.ro

    Citește și: România, în top 10 e-commerce din UE: Comerțul online aproape de 3,5% din PIB în 2025

    Sursa foto: bbc.com

    Helerman Teodora
    Helerman Teodora
    Redactor online, content writer, blogger și social media specialist, cu experiență în redactarea și publicarea știrilor, crearea de conținut original și adaptarea materialelor pentru diverse platforme digitale.
    ARTICOLE ASEMANATOARE

    ADAUGATE RECENT