Vânzările cresc în pofida unui context economic dificil
Domeniile Davidescu, cramă de familie cu o tradiție de patru generații, anunță o majorare de 24% a vânzărilor în primul semestru al anului 2025, în ciuda provocărilor economice și climatice. Compania estimează că va încheia anul cu un avans total de 25% și o recoltă cu 10% mai mare față de 2024.
Reprezentanții cramei atribuie această evoluție unei strategii de extindere bine calibrate. Prezența crescută în retail – inclusiv listarea în rețeaua Penny – a sporit vizibilitatea pe piața locală, iar vânzările online au continuat să crească datorită campaniilor digitale și colaborărilor cu marketplace-uri internaționale.
Segmentul HoReCa a contribuit semnificativ la rezultate, în special în orașe precum Cluj-Napoca și Brașov, unde Domeniile Davidescu a consolidat parteneriatele cu restaurante premium.
Citește articolul integral aici: turnover.ro
Citește și: România, în top 10 e-commerce din UE: Comerțul online aproape de 3,5% din PIB în 2025
Sursa foto: Domeniile Davidescu

