luni, aprilie 28, 2025
spot_imgspot_img
AcasăBusinessDe la Public Speaking la Marketing Digital: Parcursul lui Paul Ardeleanu către...

De la Public Speaking la Marketing Digital: Parcursul lui Paul Ardeleanu către succesul Marketing Deck

Paul Ardeleanu, absolvent de Marketing la ASE, este antreprenor de succes și specialist în comunicare, cunoscut pentru activitatea din domeniul marketingului digital. Este fondator și CEO al agenției Marketing Deck, o companie care a colaborat până în prezent cu peste 450 de clienți și a gestionat bugete de publicitate de milioane de euro.

De asemenea, este fondator „Algoritm”, un curs complet de Social Media Marketing pentru antreprenorii și specialiștii în marketing care doresc să își îmbunătățească prezența și vânzările prin intermediul rețelelor sociale.

Totodată, este gazda podcasturilor “Social Media în Afaceri” și „Doctorul de Marketing”, în care abordează subiecte legate de marketing digital și strategii eficiente în social media, unde apare mereu cu ceva nou, vine cu sfaturi utile și idei de strategii în marketing. Este și autor de carte – a publicat “Ghidul Afacerilor Online” și „Prezintă cu Impact”.

Prin experiența și activitatea sa, Paul Ardeleanu contribuie semnificativ la creșterea și sprijinirea antreprenorilor români în navigarea și valorificarea oportunităților oferite de mediul digital.​

Paul a acceptat invitația de a răspunde câtorva întrebări pentru publicația noastră, astfel că avem ocazia să aflăm mai multe despre parcursul său și despre ceea ce face.

Cosmina M Oltean / C&B: Cum te-ai descrie într-o frază?

Paul Ardeleanu: Antreprenor, familist, marketer și mai ales creator de contexte pentru dezvoltare.

Cosmina / C&B: Poți să ne povestești despre parcursul tău profesional în marketingul digital și ce te-a atras către acest domeniu? Ai avut cândva în minte să faci cu totul altceva?

Paul: Am început încă din facultate să fac marketing pentru mine în calitate de trainer de public speaking. Am învățat totul pe propria-mi piele, de la cum să creez texte convingatoare, reclame, postări, grafică, orice. De acolo a fost ușor să transfer know-how-ul învățat și testat pe pielea mea, în servicii pentru clienți.

Cosmina / C&B: Care au fost momentele-cheie, definitorii în cariera ta?

Paul: Au fost două mari.

Primul a fost atunci când am participat la un seminar al lui Lorand Soares Szasz și unde, la final, mi-am propus să-i vând servicii de Public Speaking coaching. În mod șocant pentru mine, a acceptat oferta… deși eram student la facultate, iar el era al doilea meu client. Am dat 200% ca să livrez absolut tot ce pot mai bun pentru el și ulterior m-a angajat în echipa sa ca Public Speaking Trainer. Acest moment a fost o rampă fantastică în cariera mea.

Al doilea moment important a fost când susțineam un curs de Public Speaking intern pentru o companie din Brașov. La finalul cursului owner-ul m-a întrebat: „Paul, tu cum îți atragi persoane la cursurile tale?”. Eu i-am spus simplu: „Fac postări și reclame pe Facebook”. Și atunci mi-a răspuns: „Poți să faci asta și pentru noi?”. Inițial i-am ajutat gratuit și au avut rezultate spectaculoase. Ulterior le-am făcut o ofertă și au acceptat-o. Așa a început agenția Marketing Deck.

Cosmina / C&B: Care crezi că sunt cele mai mari realizări ale tale ca Digital Marketing Manager de până acum?

Paul: Sunt mai multe. Pot să fac un top 5:
1. A doua companie care ne-a devenit client (acum 7 ani) a crescut cu noi și datorită nouă de la 4 locații, la 60 de locații în România.

2. Am început colaborarea un pic înainte de pandemie cu o școală de limba engleză pentru copii și am reușit să creștem numărul de elevi de la 150, la peste 1.000 în doar 2 ani.

3. Comunitatea pe care am creat-o: Comunitatea Social Media România are acum aproape 40.000 de membri și este cea mai mare comunitate de Social Media din România.

4. Acum 1 ani am preluat partea de Meta Ads, Google Ads și TikTok Ads pentru un leader european din zona de beauty și am avut rezultate mai bune decât o agenție de top din Germania.

5. Suntem atât Meta Badge Partner cât și Google Partner.

Cosmina / C&B: Ce te motivează cel mai mult în activitatea ta?

Paul: Rezultatele! Mă motivează extraordinar de tare să văd că cei cu care lucrăm au rezultate.

Îmi sare inima din piept să văd clienții care au video-uri virale (peste 1 mil views), au zeci de clienți în urma conținutului pe care îl publică și au reclame care convertesc și aduc clienți.

Mă motivează rezultatele!

Cosmina / C&B: Cum îți îmbunătățești constant cunoștințele în marketing digital, având în vedere evoluția rapidă a domeniului?

Paul: În momentul în care creez un nou material îmi fac un studiu amănunțit pe acel subiect. În acest fel, înainte să predau, mă asigur că știu în profunzime ce predau.

Cosmina / C&B: Poți da un exemplu de campanie digitală pe care ai coordonat-o și care a avut un impact major asupra unei afaceri?

Paul: Un exemplu ar fi campania pentru mine, pentru cursul Algoritm. Când am lansat ediția cu nr. 4 am avut sold-out (100 de înscriși în 24 h). A fost una dintre lansările răsunătoare ca succes în zona de marketing digital. 

Cosmina / C&B: Cum abordezi optimizarea SEO pentru a îmbunătăți vizibilitatea organică a unui website?

Paul: Simplu – deleg. Nu sunt specialist SEO însă înțeleg noțiunile de bază. Totuși, este prea dificil într-un mediu online din ce în ce mai complex să le faci pe toate. De aceea am ales să deleg.

Cosmina / C&B: Cum îți adaptezi campaniile de marketing digital în funcție de schimbările de algoritmii ale platformelor sociale sau ale motoarelor de căutare?

Paul: Caut să mă gândesc mai mult la audiența mea și ce își dorește ea decât la Algoritmi. Daca îmi înțeleg audiența în primul rând, ulterior caut să le livrez informația în modul în care platformele vor să fac asta. În felul acesta împac și audiența, și platforma.

Cosmina / C&B: Cum vezi evoluția marketingului digital în următorii 3-5 ani și cum te pregătești pentru aceste schimbări?

Paul: Conținutul creat cu AI crește pe zi ce trece. Momentan este slab… dar va fi din ce în ce mai bun. Mă pregătesc spre a putea să fim masteri în AI pentru a putea crește viteza de creație de 5x și să putem să atragem mai multă atenție din online.

Cosmina / C&B: Ce canale sau tehnologii emergente consideri că vor deveni esențiale în marketingul digital?

Paul: AI-ul în primul rând… apoi restul.

Cosmina Marcela Oltean
Cosmina Marcela Oltean
Redactor cultural cu studii de Istoria Artei, Junalism și Comunicare. Mereu în căutare de povești care inspiră, bune de dat mai departe.
ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT