sâmbătă, noiembrie 15, 2025
More
    AcasăStiriPoşta Română îşi dezvăluie noua identitate de brand: strategie modernă şi deschidere...

    Poşta Română îşi dezvăluie noua identitate de brand: strategie modernă şi deschidere către viitor

    O nouă direcţie pentru un brand emblematic
    Poşta Română a anunţat joi noua strategie de brand, în urma unui amplu proces de rebranding desfăşurat pe parcursul a 17 săptămâni, în colaborare cu agenţia INOVEO. Strategia de business are la bază trei piloni esenţiali: Ghişeul universal, Curierat & logistică şi Servicii financiar-digitale.

    „Procesul de rebranding al POŞTEI ROMÂNE a fost unul riguros, bazat pe colaborare, transfer de know-how, ghidaj şi profesionalism. Echipa INOVEO a reuşit să surprindă esenţa – anvergura companiei, încrederea şi nevoia de modernizare – şi să le transforme într-o identitate care vorbeşte despre viitor”, a declarat Valentin Ştefan, Director General al Poştei.

    Citește articolul integral aici: turnover.ro

    Citește și: Nespresso obține certificarea Rainforest Alliance pentru cafeaua regenerativă

    Sursa foto: Economica.net

    Helerman Teodora
    Helerman Teodora
    Redactor online, content writer, blogger și social media specialist, cu experiență în redactarea și publicarea știrilor, crearea de conținut original și adaptarea materialelor pentru diverse platforme digitale.
    ARTICOLE ASEMANATOARE

    ADAUGATE RECENT