Operatorul de telefonie mobila a lansat 4GTV+, prin care isi face intrarea in lumea serviciilor TV si a online video-ului. Romania este a 11-a tara in care Vodafone lanseaza serviciul de televiziune in parteneriat cu Netflix si Zonga.
Presedintele si CEO-ul Vodafone Romania, Ravinder Takkar, a declarat ca fiica lui nu stie ce inseamna televiziunea clasica si ca, in timp, oamenii vor petrece tot mai mult timp navigand pe internet.
„Clientii Vodafone urmaresc 21 de milioane de ore de continut video pe luna. Cred ca in cativa ani ani, acest număr se va dubla. Sunt increzator ca oamenii vor petrece si mai mult timp navigand pe internet; nu stiu daca va creste si numarul de ore petrecut pe social media, dar ar putea avansa si aceasta zona“, afirmă CEO-ul Vodafone România.
In cadrul lansarii serviciului in Romania, Ravinder Takkar a arata ca numarul de consumatori de continut video online a crescut cu 50% in ultimii 3 ani. In Romania, un procent de 86% dintre detinatorii de smartphone-uri se uita la cel putin un video pe saptamana, arata un studio facut de EY.
Serviciul 4GTV+ ofera acces la toate tipurile de programe, de la stiri la divertisment, locale si internationale, precum si productii de succes oferite de parteneri precum Disney. Mai mult, serviciul include si un parteneriat cu Zonga, care aduce un plus de 36 de milioane de melodii.
Pana la lansarea serviciul 4GTV+, Vodafone era singurul jucator mare din industria locala de comunicatii care nu isi facuse simtita prezenta pe segmentul de continut video si TV. Cele mai mari companii de pe acest segment sunt Telekom, RCS&RDS si UPC, iar recent a aderat si Orange. Cele 4 companii ofera atat serviciu de televiziune prin cablu sau satelit, cat si acces la diverse posturi TV live si video content prin aplicatii mobile.