Investiții în inovație și performanță sustenabilă
Grupul Nestlé a înregistrat o creștere organică de 3,3% în primele nouă luni ale anului fiscal 2025, susținută de un impact al prețurilor de 2,8% și o creștere internă reală (RIG) de 0,6%. Vânzările totale au fost de 65,87 miliarde CHF, în scădere ușoară cu 1,9% față de anul precedent, dar cu performanțe pozitive în toate zonele și diviziile globale.
„Creșterea condusă de RIG reprezintă prioritatea noastră numărul unu. Am mărit investițiile pentru a realiza acest lucru, iar rezultatele încep să apară. Acum este momentul să facem și mai mult și să ne mișcăm și mai repede pentru a accelera acest trend de creștere”, a declarat Philipp Navratil, CEO Nestlé. El a adăugat că grupul va continua să optimizeze costurile și să reducă numărul de angajați la nivel global pentru a economisi 3 miliarde CHF până la finalul lui 2027.
Citește articolul integral aici: turnover.ro
Citește și: Nespresso obține certificarea Rainforest Alliance pentru cafeaua regenerativă
Sursa foto: Forbes

