Cele mai mari companii din tehnologie și digital, Google și Facebook (vor cumula împreună o cifră de afaceri globală de peste 200 de miliarde de dolari, în acest an), vor fi reprezentate între 13 și 14 iunie la București, la iCEE.fest: UPGRADE 100, de peste 15 speakeri și traineri. Aceștia vor prezenta cele mai noi idei și proiecte care dictează practic tendințele din întregul ecosistem digital.
„Ambele companii vor avea, în premieră în acest an, scene dedicate, cu prezentări care vor acoperi câte o zi de festival. Nimic exagerat: peste 80% din bugetele de publicitate online din România sunt tranzacționate acum prin sistemele Google si Facebook, care includ multe alte produse și servicii – Youtube, GMail, Instagram, Facebook Messenger etc – ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în țara noastră. Practic, nu există român conectat la Internet care să nu folosească servicii ale Google sau Facebook”, explică Dragoș Stanca, fondator și responsabil cu direcțiile de conținut ale evenimentului.
Ambele companii vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creșterii notorietății produselor și serviciilor, dar și workshopuri specializate pentru generarea de vânzări online și conversii.
Google va aborda subiecte precum redefinirea clasicului tunel de achiziție al produselor, performance marketing și vânzări online, machine learning, dar și traininguri dedicate celor care produc în România si vor să vândă produse și servicii pe plan global.
Prin reprezentanții YouTube, compania va prezenta cele mai noi tendințe în zona video, formate creative și publicitare, dar și cum vede Google impactul inteligenței artificiale în viitor.
În ceea ce privește speakerii Facebook, aceștia se vor axa, de asemenea, pe două direcții strategice importante: prima legată de viziunea generală și viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorința de a pune în centru protecția datelor personale, și prin workshopuri adresate specialiștilor care vizează generarea de conversii și vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.
Prezentările Facebook se vor axa atât pe prezentarea noii culturi și direcții strategice a Facebook, cât și pe formatele creative de cel mai mare impact pe Facebook si Instagram, tehnici de optimizare pentru e-commerce – aici urmând a se desfășura un amplu workshop care va acoperi toate elementele noi din platforme.
În plus, Facebook va prezenta în premieră la festival experiențe ale mai multor parteneri care au obținut rezultate remarcabile folosind corect instrumentele puse la dispoziție de gigantul global.
Agenda si line-up-ul final, cu numele tuturor speakerilor, vor fi publicate săptămâna viitoare iar începând de vineri, 10 mai, biletele se vor scumpi. Prețurile actuale, aici.
iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, își schimbă numele și vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.
Peste 130 de experți în digital și tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar și speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenți în România, în 13 și 14 iunie, festivalul așteptând peste 4.000 de participanți (dintre care aproape o treime din afara țării).
iCEE.fest: UPGRADE 100 va acoperi anul acesta 11 trenduri și macro-trenduri: DISRUPTIVE INNOVATION | ADVERTISING & MARCOM | CREATIVITY & EXPERIENTIAL | AI & ROBOTICS | eCOMMERCE & RETAIL | DIGITAL CONTENT & ADTECH | FINTECH & eMONEY | eHEALTH & MEDTECH | TECH & DEMOCRACY | STARTUPS & INVESTMENTS | VIDEO GAMING & ENTERTAINMENT.
Puteți vedea speakerii confirmați pentru fiecare linie de conținut, AICI. Printre aceștia e și celebrul co-fondator al „Singularity University”, Salim Ismail.
iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la București, pentru al 8-lea an consecutiv, și este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife și alți susținători.