miercuri, decembrie 11, 2024
AcasăBusinessGebrüder Weiss - o creştere a cifrei de afaceri de 8%

Gebrüder Weiss – o creştere a cifrei de afaceri de 8%

Gebrüder Weiss a obţinut pe parcursul exerciţiului financiar anterior o cifră de afaceri netă provizorie de 1,67 miliarde de euro. Aceasta corespunde unei creșteri de 8,3% față de anul precedent (1,55 miliarde de euro). „Suntem foarte mulțumiți de evoluţia activităţii comerciale. A fost un an bun. În ciuda ratei ridicate de utilizare a capacității în toate sistemele, am reușit să menținem calitatea serviciilor. Angajamentele față de clienții noștri se bucură de prioritate maximă”, afirmă Wolfram Senger-Weiss, CEO al Gebrüder Weiss. Suplimentar faţă de digitalizare, Gebrüder Weiss continuă să mizeze pe investiţii în infrastructura fizică. În 2018, au fost investiți din nou circa 50 de milioane de euro. Ponderea capitalului propriu a fost menținută în acest context la un nivel stabil de 58%, ceea ce garantează un nivel ridicat de independență față de instituţiile de credit.

În 2018, Gebrüder Weiss a realizat o schimbare de generații la diferite niveluri de management – de la conducerea companiei, continuând cu conducerea regională şi până la conducerea de sucursală. Dezvoltarea sistematică a personalului cu funcții de conducere a permis ca toate pozițiile noi să fie ocupate cu personal intern. „Aceasta reprezintă o dovadă clară a forţei organizaționale și culturale. Mizăm în acest mod pe continuitate, dar, prin intermediul echipei, suntem bine pregătiți şi pentru provocările viitorului digital”, afirmă Wolfram Senger-Weiss.

Transportul terestru: provocările depăşite în condiţii excepţionale

Rolul de pilon de susţinere a revenit în anul 2018 din nou departamentului de transporturi rutiere. Într-un mediu marcat de o concurenţă intensă, creșterea organică a fost de 7,5%. În timp ce situaţia economică favorabilă a continuat să asigure un volum ridicat al cererii, a fost necesară depăşirea provocărilor asociate acestei situaţii, legate de lipsa șoferilor, lipsa spațiului suficient de încărcare a mărfurilor și fluctuațiile intense cu privire la cantităţile de expediere. „Prin intermediul know-how-ului, al conştientizării semnificaţiei privind calitatea şi preţul, precum şi prin implicarea extraordinară a angajaţilor, am reuşit să facem faţă exigenţelor în mod corespunzător”, a concluzionat Wolfram Senger-Weiss. Instrumentele de digitalizare ajută la o planificare mai bună, la optimizarea proceselor și oferă noi oportunități de comunicare.

Locațiile de peste ocean și din Germania se află încă în dezvoltare

În domeniul transportului aerian și maritim, Gebrüder Weiss a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 12%. La un an după reorientarea rețelei la nivel mondial, în 2018, compania a continuat să investească în dezvoltarea locațiilor sale din Asia, SUA și Germania, precum și în extinderea rutei de transport transpacifice între America de Nord și Asia. În plus față de serviciile clasice de transport aerian și maritim, Gebrüder Weiss oferă tot mai frecvent clienților săi din SUA și China soluții logistice și transporturi terestre.

Activitatea de livrare la domiciliu continuă să se dezvolte

Favorizat de dezvoltarea comerţului online, domeniul de expediții Home Delivery (B2C) a înregistrat o evoluţie extrem de favorabilă în ce privește cantitatea. Aproximativ 900.000 de expedieri de produse electronice, articole de uz casnic şi mobilier au fost predate clienţilor finali, mai bine de o treime din acestea doar in Austria. Astfel, compania de logistică și-a apărat din nou poziția de lider pe piața din Austria. Pe lângă serviciul de manipulare a mărfurilor cu echipe de 2 persoane, Gebrüder Weiss a preluat montarea şi racordarea echipamentelor la faţa locului. Şi în Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Serbia și, mai recent, în România, compania logistică numără printre clienții săi magazine internaționale de mobilier, distribuitori de produse electronice și magazine de materiale de construcţii.

Creșterea în segmentul B2C și menţinerea poziţiei stabile de lider de piaţă în segmentul B2B au fost înregistrate şi de către DPD Austria, companie la care Gebrüder Weiss Paketdienst este coasociat. Angajații DPD Austria au transportat pentru prima dată peste 50 de milioane de colete în 2018, mai mult cu 4%.

În căutarea de personal calificat

Diferite clasamente confirmă: Gebrüder Weiss este unul dintre cei mai buni angajatori din sectorul logistic. Anul trecut a fost realizat în cadrul companiei și un sondaj la nivel european, cu participarea unui număr de 5.720 de angajați din 19 țări. Rezultatul: peste 90% dintre angajați sunt mândri să lucreze pentru Gebrüder Weiss și recomandă mai departe compania în calitate de angajator. „Gebrüder Weiss oferă o gamă largă de oportunități de carieră, cu numeroase profiluri de locuri de muncă, nu doar pentru specialişti în domeniul transporturilor şi al logisticii, ci şi pentru analişti comerciali sau experţi în sectoare precum IT sau HSEQ”, afirmă Wolfram Senger-Weiss. Numărul de angajați a crescut comparativ cu anul anterior, cu aproximativ 6%, la 7.112 de persoane (2017: 6.724).

Informaţii suplimentare cu privire la oportunităţile de carieră pot fi accesate AICI! 

Despre Gebrüder Weiss

Cu peste 7.100 de angajați, 150 de filiale proprii și o cifră de afaceri anuală provizorie de 1,67 miliarde de euro (2018), Gebrüder Weiss se numără printre companiile de top din domeniul transporturilor şi logisticii din Europa. Sub umbrela Gebrüder Weiss Holding AG, cu sediul in Lauterach (Austria), pe lângă domeniile principale de activitate reprezentate de transporturi terestre, aeriene şi maritime, precum şi servicii de logistică, compania cuprinde şi o serie de soluţii industriale ultraspecializate şi filiale locale. Acestea includ companii logistice de consultanţă x|vise, tectraxx (specialist în industria întreprinderilor hi-tech), dicall (soluţii de comunicaţii, cercetare de piaţă, training), Rail Cargo (transporturi feroviare) şi serviciul de coletărie Gebrüder Weiss Paketdienst, coasociat al companiei austriece DPD. Această combinaţie permite concernului să reacţioneze în mod rapid şi flexibil la necesităţile clientului. Prin intermediul numeroaselor măsuri de ordin ecologic, economic şi social, compania de familie, a cărei istorie în domeniul transporturilor se extinde pe o perioadă de peste 500 de ani, este în prezent cunoscută şi ca pionier în domeniul economiei durabile.

ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT