sâmbătă, iulie 13, 2024
spot_imgspot_img
AcasăCareersGaspar Sempere: Inovatorul eficienței energetice din Elche

Gaspar Sempere: Inovatorul eficienței energetice din Elche

Astăzi îl vom cunoaște pe José Gaspar Sempere Valero, originar din Elche și pasionat de orașul său, fiind un colaborator obișnuit al evenimentelor și festivităților care au loc acolo. Gaspar are o vastă experiență în diferite sectoare și în prezent este CEO-ul Expertos en Ahorro Energético, o companie din Elche dedicată eficienței energetice. Acolo, se ocupă de realizarea studiilor personalizate pentru clienții lor cu scopul de a le oferi cea mai bună ofertă posibilă cu Plenitude, compania pentru care este distribuitor autorizat.

C&B: Descrie activitatea ta.

Gaspar Sempere: Ei bine, ca CEO al companiei, rolul meu este să coordonez echipa umană pe care o formăm la Expertos en Ahorro Energético, să conduc echipa de vânzări care ne reprezintă în toată Spania și să supraveghez dezvoltarea corectă a serviciului nostru.

Oferim tot felul de servicii de eficiență energetică, schimbări de furnizori, optimizare de puteri, soluții solare, schimbarea corpurilor de iluminat cu vapori de sodiu și alte tehnologii cu LED-uri, printre altele.

C&B: Cum a evoluat cariera/afacerea ta?

Gaspar Sempere: Familia mea s-a ocupat toată viața cu comerțul en-gros de fructe și legume. M-am născut într-o familie de comercianți și asta a făcut să îmi placă munca comercială. În anul 2007 am ajuns în sectorul electric după o vastă experiență în tot felul de sectoare. În Spania, sectorul a fost liberalizat în anul 1997, oferind clienților posibilitatea de a negocia cu cele peste 300 de companii electrice.

În prezent, cu peste 15 ani de experiență în sector, ideea mea este să ne poziționăm ca o companie importantă și de referință în zona noastră, dedicându-ne rezolvării problemelor vecinilor.

C&B: Care erau viziunile tale în copilărie/adolescență și care sunt acum?

Gaspar Sempere: În copilărie, ca toți, avem multe vise. Unii vor să fie fotbaliști, alții toreros… Eu, în schimb, am vrut întotdeauna să fiu antreprenor. M-am crescut, cum v-am spus mai devreme, într-o afacere de familie foarte mică și visul meu era să o dezvolt la nivel național și internațional. Din diverse motive a trebuit să trec la compania privată și, mai târziu, am ajuns în lumea energiei.

În opinia mea, cel mai frumos lucru în munca mea este când vezi clientul recunoscător pentru că reușești să-i oferi economii cu soluțiile noastre de eficiență energetică.

C&B: Care sunt principiile de viață și activitate pe care le urmezi?

Gaspar Sempere: Din obișnuință de familie, mă trezesc devreme și programul meu de lucru începe la 6 dimineața. Verific emailurile, văd incidentele zilnice ale vânzătorilor și diferitele probleme în timpul contractării. În plus, trimit fiecăruia reînnoirile de efectuat zilnic. De la 6:30 la 7.00 mă pregătesc să merg la birou pentru a supraveghea echipa umană. Telefonul meu funcționează toată ziua pentru a oferi atenție vânzătorilor, clienților, lucrătorilor.

În timpul liber îmi place să fac sport, în principal să merg pe jos. Asta îmi permite să mă deconectez de stresul zilnic. Fac 10, 12 și chiar 15 km în zilele în care pot – mă ajută să fiu pregătit fizic și psihic pentru ziua următoare.

C&B: Crizele pandemice și economice au afectat activitatea ta?

Gaspar Sempere: Noi, în Spania, am fost aproximativ doi ani cu o problemă națională care ne-a provocat închiderea biroului și ne-a obligat să lucrăm de acasă. Toată echipa a trecut la telemuncă și a fost greu pentru că era zi de zi închis în casă.

În rest, lucrările curente de realizat pentru instalațiile solare fotovoltaice au rămas paralizate până la sfârșitul crizei pandemice. Pentru companiile care aveau credite pre-aprobate, lucrările nu s-au mai făcut și li s-au anulat împrumutul, etc. Războiul din Ucraina, creșterea costurilor, totul a fost o barieră dificilă pentru munca noastră.

C&B: Poți să împărtășești situații amuzante din activitatea ta?

Gaspar Sempere: Anecdotele noastre sunt zi de zi, este foarte frumos să oferi o economie de 50% sau chiar mai mult. Generează o satisfacție personală faptul de a ajuta antreprenoriatul, IMM-urile și tot felul de cetățeni. Mă gândesc la părinții mei, un cuplu de persoane în vârstă care se preocupă să nu cheltuiască mult pe factura lor și care au nevoie să găsească cel mai bun preț posibil.

C&B: Ai un posibil client/partener sau angajator în fața ta. Care este fraza cu care îl convingi?

Gaspar Sempere: Eu sunt adeptul convingerii prin experiență, să spunem cine suntem, ce facem și să-i arătăm clientului tratamentul nostru personal și apropiat. Astăzi, companiile electrice sunt foarte reci, punctul de atenție pentru client este foarte distant. Noi ne diferențiem prin tratamentul personalizat, preferăm să ne așezăm în fața clientului și să-i spunem avantajele fără a critica concurența. Rolul nostru este să apărăm clientul în fața marilor companii electrice.

C&B: Ce sfaturi ai pentru cei care sunt la început sau indeciși?

Gaspar Sempere: Sfatul meu pentru oameni ar fi să se formeze, să dobândească cunoștințe pentru că le vor fi utile, și îi încurajăm să o facă în lumea eficienței energetice. Avem un prezent foarte interesant, unde se poate ajunge să câștigi mult bani. Oferind soluții energetice fără investiție inițială, plătind acel împrumut din economiile de pe factura lor.

C&B: Care este opinia ta despre societate și evoluția ei?

Gaspar Sempere: În trecut se studia cu focus pe muncă, se ofereau teorii orientate către o ieșire profesională. Astăzi, poate că formarea nu este atât de concentrată pe aceasta. Lipsește personalul calificat. Cred că formarea ar trebui să se îndrepte spre a acoperi aceste nevoi.

Noua generație trebuie să se concentreze pe a da un bun folos capacităților pe care le au noile tehnologii și să le exploateze pentru un dezvoltare mai mare.

Facebook

ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT

Acest site web folosește cookie-uri și vă solicită datele personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).