sâmbătă, aprilie 13, 2024
spot_imgspot_img
AcasăBusinessDe la muzică la imobiliare - Povestea lui Achilleas Pitoulias

De la muzică la imobiliare – Povestea lui Achilleas Pitoulias

Achilleas Pitoulias este fondatorul companiei de consultanță imobiliară Greco Casa și Sales Manager pentru unul dintre cele mai mari ansambluri rezidențiale din București – Aqua City. Achilleas este grec, dar locuiește de 9 ani în Romania. Și-a transformat pasiunea de a comunica cu oamenii într-un business ce face legătura între cele două țări la nivel de real estate, investitori și business în general.

C&B: Fă o descriere a activității tale!

Achilleas Pitoulias: Sunt managerul de vânzări al ansamblului rezidențial Aqua City, un proiect imobiliar de aproape 2000 de apartamente ce se construiește pe o suprafață de 7 hectare, foarte aproape de Lacul Morii din București. În parallel, dezvolt o companie care facilitează accesul românilor la proprietățile din Grecia. Este un serviciu care nu a existat în România pâna acum și este foarte necesar întrucât tranzacționarea în Grecia este foarte diferită de cea românească – în primul rând din cauza legislației complexe și în permanentă schimbare. 

C&B: Cum sună povestea evoluției tale?

Achilleas Pitoulias: Viața mea profesională nu a avut de la început legatură cu imobiliarele. Am studiat Conservatorul în Salonic și Corso, Grecia. Acum 9 ani am venit în România. Pentru că afacerile familiei mele erau în domeniul imobiliar, am avut parte de o „recalificare” intensivă în acest domeniu. Norocul meu a fost ca imobiliarele mi s-au potrivit perfect: îmi place să comunic cu oamenii, să fiu conectat la oraș și la tot ce oferă acesta. Am început ca agent de vânzări pentru ca mai apoi să devin managerul departamentului de vânzări Aqua City – unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare din București. Între timp, am fost atras de partea antreprenoriala și folosindu-ma de originea mea greacă am dezvoltat Greco Casa  – companie de consultanță imobiliara dedicată tranzacționării de proprietăți în Grecia.

C&B: Care erau viziunile tale în copilărie/adolescență și care sunt acum?

Achilleas Pitoulias: Când eram mic, vroiam să devin musician, pentru că mama mea era profesoară de muzică și toate activitățile copilăriei mele erau legate de muzică. O călătorie în China mi-a schimbat viața și mi-a descoperit și dezvoltat abilitățile antreprenoriale. În România anturajul meu era legat de real estate, așa că zona aceasta m-a atras mult și cred că aici se concentrează efortul și talentul meu. Îmi doresc să fac din Greco Casa un brand cunoscut pentru seriozitate și eficiență în ceea ce privește achizițiile de proprietăți în Grecia.

C&B: Care sunt principiile de viață și activitate pe care le folosești?

Achilleas Pitoulias: Principiul după care mă ghidez în viață și profesie este generozitatea. Cred că trebuie să fii bun și generos ori de câte ori ai ocazia. Cred că orice interacțiune umană, orice experiență, aduce ceva bun în viața ta – te învață ceva.

C&B: Crizele pandemice, economice au influențat activitatea ta?

Achilleas Pitoulias: Sigur că da. Industria imobiliară a scăzut la jumătate, dar am avut ocazia să pun la punct lansarea Greco Casa, propriul meu business.

În plus, chiar și în timpul pandemiei, reușeam să vând apartamente destul de bine, ceea ce îmi asigura un venit. Nu se poate spune același lucru despre prietenii mei din domeniul muzical, pentru care perioada aceea a fost foarte neagră.

C&B: Ne poți povesti situații amuzante din activitatea ta?

Achilleas Pitoulias: Deși vorbesc destul de bine limba româna, nu sunt totuși vorbitor nativ și se întâmplă ca exprimările mele să creeze uneori situații amuzante. S-a întâmplat chiar într-un interviu în care am spus „Ultimii ani au fost impactați de criză, pandemie, scăderea businessului…totul arata spre bine, creștere.”

C&B: Aveți un față un potențial client/partener sau angajator. Care este fraza cu care îl convingi?

Achilleas Pitoulias: Nu există o frază magică. E nevoie de o stare ca sa convingi.  E nevoie să îl asculți pe client, să vezi ce îl interesează și să îți formulezi discursul potrivit intereselor lui. Trebuie să asculți și să te sincronizezi cu clientul, să vorbești pe limba lui.

C&B: Ce sfaturi ai pentru cei aflați la început sau indeciși?

Achilleas Pitoulias: Orice început este greu, dar dacă au un vis, să îl urmeze cu perseverență, să nu se oprească la cel mai mic obstacol. Este mai bine să greșești încercând, decât să nu încerci deloc.

C&B: Care este părere ta despre societate și evoluția ei?

Achilleas Pitoulias: Dezvoltarea extraordinară a tehnologiei în ultimii 20 de ani a permis accesul la informație de orice natură: mai bună sau mai puțin bună. Societatea a evoluat și ea în funcție de tipul de informație și experiența la care a fost expusă: mai bună sau mai puțin bună.

Cred că România are nevoie de mai multă educație civică, de o expunere la valori adevărate, nu la falsele valori care sunt promovate astăzi peste tot. Altfel, riscăm să vedem succesul evaluat doar în funcție de bani și asta poate afecta dezvoltarea adevăratelor valori.

Facebook

ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT

Acest site web folosește cookie-uri și vă solicită datele personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare.