Un nou centru comercial si-a deschis astazi portile in capitala. Veranda Mall, proiectul de 60 de milioane de euro al familiei Pogonaru, a avut deschiderea astazi, incepand cu orele 10:00. Mall-ul aflat in zona Obor, strada Ziduri Mosi, are un total de 30.000 de metri patrati inchiriabili si aproximativ 100 de magazine, restaurante si cafenele si 15.000 de metri patrati de spatiu verde unde se regasesc terase, restaurante si locuri de joaca, dar si un patinoar.
Veranda Mall va avea ca ancora principala, centrul comercial Carrefour, care va ocupa o suprafata de aproximativ 10.000 de metri patrati. Pe langa cunoscutul gigant francez al celor de la Hyparlo, in Veranda Mall vor fi prezenti reprezentati ai americanilor de la KFC, McDonald’s si Starbucks, dar si alte restaurante si cafenele renumite cum ar fi Oro Toro, Salad Box sau Pizza Coloseum.
In afara de zonele de food si coffee shops, Veranda Mall ne prezinta si oferta in materie de magazine de incaltaminte, printre care amintim cunoscutele CCC sau Deichmann, dar si pe cei de la Salamander sau Shoes Center.
Trecand acum la principala zona de interes a doamnelor, trebuie sa mentionam si reprezentatii magazinelor de imbracaminte din Veranda Mall. Printre brand-urile prezente se afla mult cunoscutele H&M, C&A, LC WAIKIKI, Jolidon, sau Pimkie, dar si apreciatul brand frantuzesc TATI, care isi deschide pentru prima data portile in Romania.
Retailerul francez TATI a deschis primul magazin in anul 1948 si a ajuns sa fie prezent in 140 de locatii din toata lumea sub sloganul “We own the street”. TATI prezinta o gama variata de articole de imbracaminte, atat pentru femei, cat si pentru barbati, rochii de mireasa, incaltaminte, dar si produse de beauty si sectiune de HOME.
Dezvoltatorul Veranda Mall, Andrei Pogonaru a declarat in legatura cu deschiderea magazinului TATI in Romania, pentru cei de la Bizlawyer, ca “TATI ofera o gama larga de produse, la preturi competitive, si ne bucuram ca va fi disponibil pe piata din Romania, prin inaugurarea locatiei din Veranda. Astfel, locuitorii din zona Obor vor fi primii care vor putea avea acces la oferta brandului francez, obiectivul nostru fiind sa realizam un mix ideal de chiriasi, care sa vina in completarea optiunilor deja existente.”
Printre punctele slabe ale noului Mall Veranda se numara faptul ca arhicunoscutul Inditex nu va fi prezent cu magazinele sale celebre Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius sau Massimo Dutti. Un alt minus il reprezinta faptul ca mall-ul nu este prevazut cu sala de cinema. In legatura cu aceasta, Andrei Pogonaru sustine ca “in modul in care am proiectat spatiul comercial nu am inclus si un cinematograf, dar acesta va fi pe lista in al doilea val investitional, avand suficient spatiu pentru incorporarea unei zone de entertainment.”
Surse: bizlawyer.ro, wall-street.ro, economica.net, adevarul.ro, zf.ro
Surse foto: ewalibrother.blogspot.ro, digi24.ro, forbes.ro