Alexandru Vasiliu este Business Development Manager la E-Twow Romania. Se prezintă energic, optimist și încrezător în propriile forțe . Tratează fiecare task cu seriozitate și pasiune, și nu îi place să piardă, chiar dacă știe că cele mai importante lecții în business au venit din eșecuri . Are o mentalitate de ‘doer’, caută calitate în cantitate și în tot ceea ce face . Este epuizant de cele mai multe ori și asta îi place enorm – se consideră un ‘’ Carpe diem ‘’mai agresiv .
C&B: Fă o descriere sau definește activitatea ta !
„Definiția care ar putea caracteriza perfect activitatea mea este: one man show sau omul bun ( aproape bun) la toate. Mă ocup de dezvoltarea brand-ului E-TWOW în România pe toate planurile, de la vânzări , la campanii de marketing și evenimente de networking. Ce pot să spun cu mâna pe inima , este că nici o zi nu seamănă cu cealaltă și asta este foarte important în a menține o proactivitate constanța . O zi normală începe cu o cafea și deschiderea showroom-ului pe care l-am deschis vara trecută în București , urmează verificarea email-urilor și a stocurilor, după care trec punctual pe status-ul fiecărui proiect în care sunt implicat . Proiectele variază de la extinderea rețelei de magazine fizice, până la implementarea proiectelor de ridesharing și descongestionarea traficului urban.”
C&B: Spune povestea carierei tale!
„Până a ajunge la E-TWOW nu pot spune că am construit o carieră , am lucrat în domeniul vânzărilor produselor și serviciilor bancare și non-bancare și a serviciilor preplătite ( tichete de masă ) . Vânzările B2C și B2B reprezintă domeniul în care am activizat permanent, având o caracteristică comună : dinamismul. Am evoluat de la agent de teren, la manager de echipa agenți , Key account Manager, Development Manager . Suma acestor experiențe m-au ghidat către E-TWOW, unde pentru prima dată putem promova și vinde un produs pe care l- aș fi cumpărat și eu. Că pasionat de nou și gadgeturi, tranziția de la produse și servicii bancare la vehicule electrice a fost una rapidă și fără regrete, cu totul că nu știam nimic despre piață produselor de acest gen, pur și simplu mi -au plăcut prea mult . Sunt aproape trei ani de când sunt la E-TWOW și sunt cei mai productivi ani pe care i-am trăit într -o companie. Am pus bazele unui showroom și a unui service în București , am găsit oameni la fel de pasionați care să mi se alăture ,am dezvoltat parteneriate și proiecte ce vor revoluționa transportul urban (wait and see ).”
C&B: Care erau viziunile tale în copilărie/adolescență și care sunt acum?
„Când eram mic tot ceea ce îmi doream era să devin actor de cinema sau milionar, vise la care nu pot spune că am renunțat încă . Acum viziunea mea are legătură mai mult cu mediul în care trăiesc , nu neapărat cu condiția mea socială . Îmi doresc că implementarea vehiculelor electrice să fie una mai rapidă , lucrăm la asta și ne bucurăm că din ce în ce mai multe persoane optează pentru un vehicul electric personal pentru tranzitul de zi cu zi. Sper că și autoritățile văd acest lucru și vor lua măsuri pentru îmbunătățirea infrastructurii și a pistelor de bicicletă.”
C&B: Povestește-ne o întâmplare/experiență pozitivă și una negativă legată de activitatea ta !
„Știu că sunt pe drumul cel bun când pot spune că în mare parte experiențele sunt pozitive. Mesajele venite de la clienți prin care își exprimă entuziasmul față de produsele noastre și faptul că drumul până la muncă a devenit mult mai rapid și relaxant, îmi aduc bucurie și încrederea că împreună putem schimbă lucrurile în bine. Întâmplările negative sunt rare și în mare parte au legătură cu instituțiile statului și birocrația aferentă , cei care dețin un business știu foarte bine câte drumuri sunt de făcut și câte acte de prezentat. Văd și o parte bună , atunci când permite vremea pot face acele drumuri pe trotinetă , că fapt divers de la Piața Victoriei până la Primăria Generală a capitalei fac 10 minute.”
C&B: Oferă sfat /sfaturi pentru cei află ți la început sau indeciși!
„Având în vedere că piață vehiculelor electrice personale în România este una tânăra , în curs de maturizare, singurul sfat pe care îl pot oferi este acela de a te implică de a lua acțiune , deoarece împreună avem șanse mai bune de a demonstra populației beneficiile unui transport urban alternativ și verde. Beneficiile fiind un trafic descongestionat, un aer mult mai curat și costuri mult mai mici de transport.”
C&B: În cazul tău, pentru ce sau cu ce se luptă Raționalul și Sentimentalul?
„Raționalul se lupta cu eficientizarea timpului și a sistemelor de implementare a diverselor proiecte. Sentimentalul se lupta cu fotografia și călătoriile împreună cu familia . De cele mai multe ori câștigă raționalul , norocul este că de multe ori le pot îmbină . Au fost multe deplasări de business unde am avut ocazia să mă bucur de pasiunile mele.”
C&B: Dă o definiție proprie pentru societatea , afacerile și carierele din România!
”Societatea românească se află într -o continuă stare de tranziție între o societate tradiționalistă și una modernă . Avem probabil cel mai bun internet din lume dar și drumuri neasfaltate, mă bucur totuși că această tranziție este activă și se pot observa îmbunătățiri de la an la an. Mediul afacerilor românesc este efervescent cu un potențial enorm de creștere , dar care este ținut pe loc în special de infrastructură și birocrație.”