Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a anunțat lansarea campaniei „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo”, în parteneriat cu ParkLake Shopping Center. Inițiativa face parte din eforturile companiei de a încuraja consumul responsabil de alcool și de a atrage atenția asupra siguranței în trafic.
Campania se desfășoară atât în mediul online, cât și offline, și are scopul de a sublinia riscurile pe care le implică deciziile luate sub influența alcoolului. Între 22 septembrie și 6 octombrie 2025, vizitatorii ParkLake Shopping Center vor putea descoperi o expoziție manifest, care ilustrează vizual consecințele reale ale accidentelor provocate în trafic. Proiectul se adresează tuturor participanților la trafic: șoferi, pietoni, bicicliști, motocicliști și utilizatori de trotinete electrice.
Mesaje despre responsabilitate
Pe lângă componenta fizică, campania include și o serie de dezbateri în mediul digital. Publicul poate urmări un podcast moderat de Horia Sârghi (Zaiafet), unde invitații – psihoterapeuta și scriitoarea Petronela Rotar, Prof. Dr. Radu Țincu și pilotul de curse Dominic Marcu, ambasador Bergenbier Fără Alcool – discută despre consumul excesiv, dependență și alternative sănătoase.
„Promovarea comportamentelor responsabile în toate aspectele vieţii face parte din angajamentul nostru pentru sustenabilitate. În fiecare an, ne concentrăm eforturile pentru a dezvolta proiecte care pun accent pe siguranţa în trafic şi pe responsabilitatea individuală.
Citește și: Global Vision lansează AHEAD: Platforma AI care revoluționează deciziile de business
Campania Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo continuă firesc aceste demersuri, fiind încă un pas prin care încurajăm alegeri conştiente şi grijă faţă de cei din jur. Prin mesajul său puternic, proiectul atrage atenţia asupra consecinţelor reale ale deciziilor impulsive şi subliniază importanţa responsabilităţii în viaţa de zi cu zi. Pentru noi, fiecare alegere responsabilă contează. Ne dorim să inspirăm oamenii să ia decizii sigure, în mod constant, contribuind astfel la o societate mai atentă, mai empatică şi mai sigură pentru toţi” a declarat Ştefania Bătrînca, Communications & Corporate Affairs Manager Bergenbier S.A.
Dependența, o problemă complexă
De-a lungul anilor, Bergenbier S.A. și-a consolidat angajamentul față de responsabilitatea socială și a promovat moderația în consumul de alcool, dezvoltând opt sortimente fără alcool.
Campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo” poate fi urmărită și online, pe paginile oficiale de social media Bergenbier S.A. și pe canalul de YouTube Zaiafet.
În cadrul podcastului, psihoterapeuta Petronela Rotar a atras atenția asupra gravității dependenței: „Atunci când consumul nu mai aduce plăcere sau euforie, ci doar alină sevrajul şi simptomatologia care survine în urma lipsei de consum, vorbim deja de chin, nu doar de dependenţă. Este foarte multă suferinţă fizică şi psihologică. E nevoie de o întreagă reţea de sprijin. De la terapie, la întâlniri cu familia, la grupuri de suport, astfel încât persoana dependentă să nu se simtă singură.”
La rândul său, Prof. Dr. Radu Țincu a explicat: „Dependenţa este o afecţiune care depăşeşte sfera medicală pentru că impactul pe care îl are este unul social, economic, emoţional şi spiritual. Pacientul dependent este afectat pe toate planurile vieţii lui. Şi această complexitate a fenomenului cred că trebuie gestionată cu multă atenţie în aceste echipe multidisciplinare, pentru că nu putem rezolva doar medical problema.”
Sursa foto: Bergenbier S.A.