duminică, septembrie 8, 2024
spot_imgspot_img
AcasăCareers10 sfaturi pentru a deveni un manager mai bun de la Jaak...

10 sfaturi pentru a deveni un manager mai bun de la Jaak Mikkel, CEO Coca-Cola HBC România

Jaak Mikkel este de aproape 3 ani director general al Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator de băuturi răcoritoare de pe piața locală.

În anul 2016, compania a raportat o cifră de afaceri de peste 2,1 miliarde de lei, în creștere cu 16 % față de anul precedent, devenind astfel cel mai bun an din istoria de 25 de ani a companiei pe plan local.

Acesta spune că cea mai importantă calitate a sa, care îi definește stilul managerial, dar și deciziile personale, este bunul simț.

Jaak Mikkel, CEO Coca-Cola HBC România oferă 10 sfaturi pentru tinerii manageri:

  1. Învățarea continuă este o parte importantă a dezvoltării personale și profesionale.
  2. Să fii mereu curios. „De ce?” este o întrebare magică. Folosește-o continuu!
  3. Găsește-ți o cale profesională care să aibă la bază o pasiune!
  4. Oamenii sunt pe primul loc, iar rezultatele sunt secundare.
  5. Nu există substituent al bunului simț, atât în afaceri, cât și în viața privată.
  6. Să îți asumi riscuri, să încerci, să greșești și să înveți din greșeli. Greșeala este un lucru extraordinar în business, atâta timp cât aceasta nu este un lucru constant.
  7. Întotdeauna spune-ți părerea atunci când simți că ai dreptate!
  8. Fii un bun ascultător! A asculta este mult mai important decât a vorbi!
  9. Discuțiile face-to-face contează mult, chiar și în 2017, în acestă epocă a digitalizării. Întotdeauna spune-ți părerea atunci când simți că ai dreptate!
  10. Întreabă-te mereu “ce vrei să lași în urmă?”, cum ți-ar plăcea ca oamenii să-ți reflecte imaginea de acum în cinci sau zece ani?

 

 

 

 

 

Facebook

ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT

Acest site web folosește cookie-uri și vă solicită datele personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).