vineri, decembrie 13, 2024
AcasăRecomandariSecretul vânzărilor perene - Arta de a crea produse memorabile

Secretul vânzărilor perene – Arta de a crea produse memorabile

„Secretul vânzărilor perene: Arta de a crea produse memorabile” de Ryan Holiday oferă rețeta perfectă pentru a crea produse de succes pe termen lung, fie că vorbim despre cărți, filme, muzică sau afaceri. Autorul, obsedat de ideea de a înțelege ce face ca un produs să aibă o durată de viață îndelungată, a cercetat asiduu acest subiect. Rezultatul este o carte ce identifică trăsăturile comune ale produselor durabile, analizând exemple notabile precum Lady Gaga, Rick Rubin, Iron Maiden, Bruce Springsteen, Shakespeare, Ernest Hemingway, Stephen King, Truman Capote, Seinfeld și Star Wars.

Ryan Holiday, unul dintre cei mai de succes scriitori ai generației sale, oferă mereu idei și perspective noi pentru carieră și starea de bine. Dacă lucrezi în marketing, el poate deveni idolul tău, iar dacă cauți povești interesante, cărțile lui sunt o sursă bogată. Succesul său a început la 19 ani când a devenit ucenicul lui Robert Greene, autorul „Succes și putere: 48 de legi pentru a reuși în viață”. Holiday a consiliat numeroși autori și muzicieni de succes și a fost director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost studiate de Twitter, YouTube și Google.

În prezent, Ryan deține agenția de creație Brass Check, consiliind clienți importanți precum Google, TASER, Complex și autori de bestselleruri ca Neil Strauss, Tony Robbins, James Altucher și Tim Ferriss. Este autorul a șase cărți, printre care „Growth Hacker Marketing”, „Trust Me, I’m Lying”, „The Obstacle Is the Way”, „The Daily Stoic” și „Ego Is the Enemy”.

Cartea „Secretul vânzărilor perene” este esențială pentru oamenii de marketing, creatori, sau oricine are planuri mărețe pentru business-ul său. Din ea vei afla:

  • Cum să creezi ceva care să treacă proba timpului.
  • Cum să perfecționezi, poziționezi și promovezi ideea într-o ofertă atractivă.
  • Cum să dezvolți canale de marketing durabile.
  • Cum să atragi un public și să construiești o platformă durabilă.

Ryan Holiday a intervievat persoane care au creat produse durabile sau care sunt în contact cu ele, cum ar fi Craig Newmark (Craigslist) și Rick Rubin (producător de muzică), pentru a înțelege ce face ca anumite produse să dureze.

Procesul de creație

Holiday subliniază că marketingul de excepție nu creează produse de excepție. Pentru a vinde pe termen lung, trebuie să creezi produse excepționale. El oferă exemple notabile de produse perene precum „La Sagrada Família” din Barcelona, „Capela Sixtină”, serialele „Mad Men” și „Seinfeld”, filmul „Avatar” al lui James Cameron și filmele Pixar „Toy Story” și „Monsters, Inc.”.

Poziționarea

Autorul subliniază importanța poziționării și gestionării întregului proces de la terminarea manuscrisului până la apariția produsului pe piață. Aici vei înțelege rolul rescrierii și revizuirii în creație și cum au devenit capodopere cărți precum „Să ucizi o pasăre cântătoare” de Harper Lee.

Marketingul

Holiday discută despre importanța marketingului creativ și energic pentru succesul pe termen lung. El oferă o regulă esențială și metode eficiente de marketing testate în timp, inclusiv importanța relației cu influencerii și crearea de agitație în jurul produselor.

Platforma

În ultimul capitol, Holiday explică importanța construirii unei platforme și a unui public loial. Inspirat de teoria „celor o mie de Fani Adevărați” a lui Kevin Kelly și de succesul trupei Iron Maiden, el oferă sfaturi despre cum să comunici cu fanii și să îți păstrezi succesul pe termen lung.

„Secretul vânzărilor perene” este o carte esențială pentru oricine dorește să creeze produse care să aibă un impact și relevanță de durată, ajutându-i pe creatori să atingă un strop de nemurire în lumea afacerilor și a creației.

***

ap! (ACT și Politon) este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de carte din România. Specializată în nonficțiune de calitate, editura a adus pe piața locală o serie de autori care au făcut furori în toată lumea, precum Tim Ferriss, Robin Sharma, Tony Robbins, Wayne Dyer, Steve Harvey, Gino Wickman și mulți alții. Totodată, ap! (ACT și Politon) este editura românească sub egida căreia au fost publicate cele mai multe audiobookuri la nivel local. Lansată în 2014, editura a adus în România peste 200 de titluri în format audiobook, multe dintre acestea fiind bestsellere care au făcut înconjurul lumii și au schimbat mii de vieți.

ap! (ACT și Politon) crede în dezvoltarea continuă și aduce cititorilor români titluri care acoperă o gamă variată de subiecte, din sfere precum: dezvoltarea personală și profesională, business, antreprenoriat, spiritualitate sau wellbeing. Titlurile editurii se regăsesc atât în format clasic, cât și sub formă de eBook, MP3 sau audiobook, astfel încât cititorii să se poată bucura de lectură în orice moment al vieții lor.

ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT