vineri, octombrie 4, 2024
spot_imgspot_img
AcasăRecomandariRevoluţia şi Oportunitatea Shazili

Revoluţia şi Oportunitatea Shazili

Încerc să vorbesc în numele românilor cu iniţiativă şi voinţă, însă frustraţi de neşansa de a alege şi de a dezvolta un proiect sănătos de business. Foarte mulţi dintre noi s-au gândit să-şi deschidă un business, însă nu au găsit o afacere care să răspundă la cele mai importante elemente ofertante în privinţa şanselor mai mari de reuşită. Necesitate mare, preţ scăzut, calitate ridicată, volum mic şi potenţial uriaş de penetrare pe piaţă.

shh 

Când scriu aceste rânduri, sunt bucuros că am reuşit să identific oportunitatea care să se încadreze în criteriile menţionate. Nu mai trebuie decât să stabilesc posibilităţile de care dispun şi ce-mi pot asuma într-un astfel de proiect. Momentan sunt în faza de testare a percepţiilor; nu puteam să mă încred numai în spusele producătorilor. Am dat spre degustare membrilor familiei, prietenilor şi am avut discuţii constructive cu mai mulţi comercianţi.

 

Ce au spus prietenii?
Cei mai încântaţi au fost cei care lucrează în multinaţionale, de fapt cei care ţin foarte mult la calitatea produselor consumate. Cum să nu fii satisfăcut atunci când în numai câteva secunde ai calitatea, aspectul şi gustul unui produs original.

Ce au spus comercianţii?
“Senzaţional!“. De îndată ce produsul ajunge să fie cunoscut nu mai există posibilitatea alegerii unui alt brand. În primul rând pentru că nu se poate compara cu nimic altceva de pe piaţă, iar apoi, pentru că are un preţ mai mult decât corect”.

 

Nu mă grăbesc!
Am deja comenzi, practic, toţi cei care au gustat au dorit să cumpere şi să recomande. Cu toate acestea nu mă înflăcărez. Nu vreau să fac mişcări greşite. Mi-am ales o zonă restrânsă şi o altă extinsă. Vreau să merg la compania cu pricina cu o strategie clară şi asumată. Trebuie să mă comport ca un profesionist. A oprit un tren miraculos în gara mea şi nu vreau să mă urc înainte de a şti locul potrivit mie şi destinaţia.

 

Despre ce este vorba?
De numai câteva zile (n.red.- momentul realizării articolului), a pătruns pe piaţa românească un produs revoluţionar şi unic. Este vorba de Shazili Ready Turkish Coffee, o cafea turcească autentică, gata în numai cinci secunde, obţinută după o reţetă inovatoare care nu a putut fi reprodusă. Am avut plăcerea să mă întâlnesc cu reprezentantul pentru România, pur întâmplător, şi mi-a plăcut foarte tare idea şi oportunitatea unui asemenea business. Acesta este şi motivul pentru care am decis să vă împărtăşesc din experienţa mea.

sh2

Despre compania Shazili

Numele brandului “Shazili“ este dat de Şeicul “Şazili“ care a trăit în Yemen, la sfârşitul secolului al XIV-lea, şi despre care se spune că ar fi prima persoană care a băut cafea. Pentru a nu pierde gustul şi aroma cafelei autentice turceşti am adaptat procesul de preparare la condiţiile zilelor noastre. Astfel, în urma unor studii efectuate pe mai mulţi ani de zile, Cafeaua Shazili a găsit formula perfectă pentru a oferi acelaşi gust, miros şi aspect în doar cinci secunde. Brandul „Shazili Ready Turkish” aduce cafeaua turcească pe piaţă fără a-i compromite gustul şi aspectul, indiferent de persoana care o prepară. De acum poţi savura cafeaua turcească la birou, în avion, în cafenele, sau în maşină, fără niciun efort.

Minunatul gust al cafelei tradiţionale turceşti se găseşte în pliculeţele Shazili, (oferindu-ti o cafea spumoasă, sedimentată, delicioasă).

 

Produsele Shazili prezente în România

Cafea turcească autentică
Shazili 3 în 1
Expresso
Ciocolată caldă
Cafea turcească cu lapte
Capuccino
Variante disponibile: Cu zahăr, Fără zahăr şi Medium

 

Care sunt punctele forte ale cafelei Shazili?

Deşi este o variantă instant, Shazili are aromă naturală, caimac, iar la final constatăm că avem şi zaţ. Practic, nu poţi face deosebirea dintre cafeaua turcească preparată în ibric şi la nisip în 20 de minute cu inovativa variantă care este gata în numai 5 secunde. Setul de 10 conţine atât plicuri, cât şi paharele speciale şi chiar beţişoare pentru amestec. Nu mai ai nevoie decât de apă fierbinte. Poţi alege dintr-o varietate largă de sortimente, după arome sau conţinut de zahăr. De încercat expresso sau ciocolată caldă… Merită!

sh1

Creştem anual consumul de cafea

Dacă în 2013 românii consumau de 300 milioane de euro cafea, 2014 aduce deja o creştere semnificativă. Statisticienii mizează pe un consum de peste 400 milioane de euro, cifră ce ar determina urcarea câtorva poziţii în clasamentul european (n.red.- în 2013 ne-am aflat pe locul 24 din 27). Shazili şi-a propus să militeze pentru consumul de cafea. De ce? Pentru că există foarte multe beneficii de sănătate. De la rezolvarea problemelor legate de colon, stres şi până la cele cardiovasculare.
Din câte am înţeles nu trebuie să pierdem campaniile educative ale companiei. Evident că le voi susţine, atâta vreme cât au la bază dovezi, expertize şi sunt constructive, în curând vom discuta şi despre produsele Shazili pe bază de cafea verde şi vom descoperi împreună beneficiile acesteia. Se pare că este cea mai eficientă metodă naturală pentru curele de detoxifiere şi slăbit. De la reprezentantul companiei am înţeles că se vor face demonstraţii publice. Promit să mă înscriu! Nu de alta, însă trebuie să ajungem să credem în produsele pe care le promovăm şi le comercializăm. În acest mod, transmitem mai multă încredere şi putem performa.

 

Viitorul sună foarte bine!

Cum este normal, în faza următoare de evoluţie cafeaua Shazili se va găsi şi în varianta de automat pentru cafea. Îmi doresc să obţin şi să gestionez performant o arie cât mai mare de administrare (cota regional din piaţa românească). Dar nu este singura surpriză. Se doreşte chiar construirea unei fabricii în România care să acopere comenzile din Comunitatea Europeană. De abia aştept să văd dimineaţa clienţii cu cafelele noastre bucurându-se de gustul inegalabil şi de toate elementele pentru o cafea bună şi completă. Nu uitaţi, vă aştept zilnic cu o Shazili, cafeaua turcească originală gata să vă schimbe în bine ziua!

 

 

ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT