Liderul românesc din domeniul vinurilor spumante, compania ZAREA, şi-a făcut un obicei din a lansa produse cerute intens de consumatori direct sau prin segmentul HoReCa. De data aceasta este vorba de continuarea conceptului DACIC Romanian Ciders. Este tot un produs premium cu o componentă puternic ancorată în tradiţiile autohtone şi cu respectarea cerinţelor companiei vis a vis de conţinut. Suc de mere româneşti, un produs lucrat cu grijă, în loturi mici, avand un gust tradiţional de cidru, fără adiţie de zahăr, coloranţi şi arome. Garanţie stau tradiţia de peste 100 de ani în producerea de băuturi alcoolice fermentate şi adevăratul know-how românesc.
“Succesul gamei DACIC Romanian Ciders din vara anului 2016 ne-a încurajat să lansăm pe piaţă un proiect pe care îl lucram deja de mai mult timp – un cidru artizanal din ale noastre mere bune, un cidru autentic, nici prea dulce, nici prea aspru, cu o suavă notă de măr” declară Emil Popescu, preşedinte ZAREA S. A.
Dedicat deopotrivă femeilor cât şi bărbaţilor, DACIC Artizanal este un cidru realizat, aşa cum spuneam, din 100% suc de mere, fără coloranţi, fără arome, cu tarie de 4.5%. Cidrul Artizanal DACIC Mestesugar este disponibil în ambalaj sticlă de 0,5 L de culoare maro, tocmai pentru a pastra mai bine în timp caracteristicile speciale ale produsului. Prin calităţile sale deosebite şi preţul accesibil produs este potrivit şi locatiilor de tip HoReCa.
DACIC Meşteşugar se alătură portofoliu de cidru al companiei ZAREA, în speţă DACIC Romanian Ciders, cea mai variată gamă de gusturi: mar, afine, capşuni şi frăguţe, vişine şi caise (nou şi el), alături de noul concept DACIC Fresh, primul cidru din România cu conţinut scazut de alcool (1,9 % vol.).
Suntem promotorii initiativelor şi produselor româneşti. Cunoaştem reputaţia companiei Zarea, însa niciodată nu etalam informaţii despre produse pe care nu le cunoaştem. Aşa se face că am cerut companiei amintite o completare la comunicatul de presă. Desigur că a fost vorba de câteva exemplare din amintita băutura. Le-am primit destul de repede, chiar înainte de weekend-ul trecut. Au mers foarte bine în zilele de sărbătoare. Nu va spunem cat de apreciate au fost, vă lăsăm să descoperiţi singuri. Vă putem relata, totuşi, reacţia unor colegi: „Ar merge un articol şi la revista de sănătate!; Cred că putem scrie şi la revista de fashion; De ce nu şi la portalul de urban style (n.n. Presscafe.ro)? ” Sper să nu se supere colegii :))
Cert este că nu vom vedea reclame cu tone de mere, însa putem savura un produs care chiar conţine mere, mere româneşti adevărate!