Stresul de la locul de muncă te poate afecta în calitate de angajat, atunci când ești copleșit de gânduri legate de atribuțiile de la serviciu. În mod subconștient, fiind prea mult concentrat pe mai multe idei, nu poți desluși factorii care îți cauzează stresul.
Pentru a gestiona cu eficientă stresul din mediul de lucru, iată mici sfaturi care te-ar putea ajuta:
Recunoaste că ești stresat
Sentimentul constant că ești copleșit de mai multe probleme te poate afecta atât fizic,cât și emoțional. Recunoașterea față de propria persoană că ești stresat, te poate ajuta spre eliminarea efector negative.
Identifică factorii care declanșează stresul
Este greu să identifici ceea ce te deranjează atunci când ești copleșit de mai multe probleme. În mod normal, angajaţii sunt stresaţi de anumite task-uri, proiecte, atribuţii care au un deadline. Descoperind cauza stresului, vei fi ușor destins.
Terapia vorbirii
Este bine să împărtășești cu cei din jur ceea ce te macină. Astfel, vei scăpa de o povară interioară și, chiar mai mult, te poți alege și cu un sfat bun.
Fă mişcare fizică
Sportul te ajută să te descarci de toată presiunea, deoarece mișcarea fizică sporește eliberarea endorfinelor–celulele care ne fac mai fericiţi sau ne induc într-o stare de spirit mai bună.