vineri, decembrie 6, 2024
AcasăCareersCu si despre Alexandra Huștiu Bibire, autoarea primei cărți de Personal Branding...

Cu si despre Alexandra Huștiu Bibire, autoarea primei cărți de Personal Branding din România.

Alexandra Huștiu Bibire este autoarea primei cărți de Personal Branding din România – Brandul tău personal ești Tu. Un Spirit ce trăiește o experiență umană prin rolurile pe care le are începând de la cel de mamă (are un băiețel de 3 ani), soție, fiică, prietenă și rolul profesional. Este în continuă evoluție, pentru că își dorește să fie cea mai bună opțiune pentru cei care aleg drumul către evoluție, schimbare sau transformare. Consideră că trebuie să fie într-un permanent proces de învățare, pentru a fi de un real folos celor care-i acordă încrederea. Este utilă celor care își doresc să facă ceva și cred că nu pot. Spune că, în spatele acestei dorințe este nevoia de actualizare, de împlinire sufletească, de transformare. Unii îi spun mentor, alții coach, însă ea se consideră un om de marketing cu minte de leader. Pornește, împreună cu ei, de la punctul 0 (poate chiar minus ceva) și încep să construiască, branduind mai întâi în funcție de personalitatea omului.

C&B: Spune povestea carierei sau afacerii tale!

Brand&Build a luat naștere, în mintea mea, în 2012 (august 2012), când lucram în corporație. Am și acum varianta basic (să-i spun așa) a logo-ului. De atunci am știut ce vreau să fac. Restul au fost, cred eu astăzi, epifanii. Și încă am. Sper să am și puterea necesară să le duc pe toate până la capăt.”

C&B: Care erau viziunile tale în copilărie/adolescență și care sunt acum?

“Eu personal am foarte puține amintiri din copilărie. În principiu sunt cele alături de tata, pe motocicletă, cutreierând dealurile sau cele de pe prispa casei bunicilor mei, jucând șah, tot cu el, el fiind adultul de care am fost fascinată toată copilăria mea pentru că are …a beautiful mind … Mi-a luat ceva timp să înțeleg cât de mult mi-a dezvoltat Spiritul șahul, dar și mintea strategică. Ca atare, sunt un Spirit puternic, și asta e și viziunea mea din viitor: să rămân un Spirit care trăiește cât mai multe experiențe pozitive pe Pământ, păstrându-și karma curată și ajutând cât mai mulți oameni.”

C&B: Povestește-ne o întâmplare/experiență pozitivă și una negativă legată de activitatea ta!

“Experiențe pozitive am mereu, mai ales când îmi văd clienții depășindu-și limitele, evoluând. E o bucurie imensă și îți spun sincer că mă consider un om binecuvântat că pot fi părtașă la așa ceva. Experiențe negative am puține pentru că le transform repede în lecții, învăț ce am de învățat și trec peste. Aș putea menționa una, căci mi se pare elocventă: momentul în care am înțeles că ajut un om ce  îmi va deveni competitor. Cu toate acestea, mi-am adus aminte cine sunt ca esență umană și că, de fapt, nu fac altceva decât să fiu Eu și fac ceea ce am de făcut, chiar dacă o parte din mine nu era de acord cu asta. Până la urmă, când primești un cadou, o misiune, tu decizi mai departe ce faci cu el/ea.”

C&B: Oferă sfat/sfaturi pentru cei aflați la început sau indeciși!

“E o vorbă pe care mi-o spunea foarte des fostul meu manager, care mi-a fost tare drag ca om, o vorbă cu care am și rezonat foarte bine: Nu există imposibil.”

C&B: În cazul tău, pentru ce sau cu ce se luptă Raționalul și Sentimentalul?

“Nu mai bate niciunul. Se înțeleg extraordinar. N-aș putea spune că nu mai există momente de conflict, ca să le numesc așa, însă ajungem rapid la un consens. În principiu,  mă las inspirată, îmi ascult intuiția, ascult ce mi se transmite, și ulterior îmi folosesc raționalul să găsească soluții pentru a împlini ceea ce are de făcut.”

C&B: Dă o definiție proprie pentru societatea, afacerile și carierele din România!

“Nu aș vrea să definesc ceva ce este în continuă schimbare. Însă o să mă folosesc de terminologia marketing-ului generațional și o să menționez că Milenialii devin o forță și ca atare, am dat startul schimbărilor majore în cultura de business românească. Vorbim de etică profesională, de onestitate, de antreprenoriat ca stil de viață, nu doar ca formă de monetizare, iar de aici cred că întreaga societate românească va avea de câștigat. Sau, de partea cealaltă, de colaborare între membrii echipelor, leadership, meritocrație, transparență și mai ales (și cred că cel mai important) de distrugerea ierarhiilor.”

ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT