vineri, octombrie 4, 2024
spot_imgspot_img
AcasăStiriBrandul "La doi paşi"

Brandul „La doi paşi”

Franciza “La Doi Paşi” a fost lansată de grupul german Metro Cash&Carry în anul 2012.

Planuri de extindere au ca target deschiderea magazinelor urmărindu-se să se ajungă până la 2000, in urmatorii 3 ani .

În urma refacerii strategiei, Metro  a luat decizia să susţină mai mult antreprenorii si afacerile independente , în acest fel având ca scop si păstrarea bazei existente de clienţi.

Pe întreg teritoriul ţării , lanţul de magazine a ajuns aproape de 600.

Un nou concept  care are in centru antreprenorul si comunitatea  a fost pus la punct cu un an in urmă.

Deschiderea de noi magazine presupune o analiză care ia în considerare date legate de demografie, de consum , dar şi cele privind spaţiile pe cap de locuitor.

Anul acesta, pe 1 noiembrie 2018, Ziarul Financiar împreună cu francize.ro organizează la Bucureşti  Forumul Investitorilor în Franciză, aflat deja la a 2a ediţie.

Avantajul  intrării în franciză este că magazinul beneficiază în acest fel de apartenenţa  la un brand puternic.

Primul oraş în care au fost deschise magazinele La Doi Paşi în ţara noastră a fost în Braşov.

Cei din conducerea grupului Metro sunt mai flexibili cu proprietarii magazinelor care intră în franciză.

Aceştia trebuie să respecte condiţii legate de spaţiu. În funcţie de zona unde este amplasat, se stabileşte folosind un soft pentru amenajarea interiorului. Magazinele trebuiesc mobilate pe cheltuială proprie. O parte din cheltuielile de marketing sunt suportate tot de proprietari.

Aprovizionarea de la Metro se face de către comerciant oricând doreşte acesta.

Printre avantaje se numără şi promoţiile pe care furnizorii de produse de la Metro le vor face direct în magazinele La Doi Paşi.

Odată intrată în franciză, afacerea trece printr-un proces de remodelare şi cu ajutorul instrumentelor de marketing şi consultanţă de afaceri, rezultate vizibile apar în scurt timp.

Sub brandurile locale, programul de franciză similar se desfaşoară şi în alte ţări, precum Polonia, Bulgaria, Serbia, Croaţia.

Conceptul La Doi Paşi s-a implementat prima dată prin intermediul a 10 magazine ambasador.

Articolul precedent
Articolul următor
ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT