Azaleea Cadinoiu este Co-Fondatorul Agenției de Digital Marketing Premium Promotion, unde există o echipă de oameni plin de zvâc, profesioniști și care privesc fiecare proiect că pe o provocare. Activitatea sa constă în chiar ceea ce îi place să facă – Digital Marketing. Lucrează într-un domeniu incitant și sunt cei care fac cumva lucrurile să fie posibile. Dacă în trecut marketingul digital se limita la campanii de e-mail marketing sau awareness pe rețelele de Social Media, acum se pot dezvolta campanii pe toate canalele de Social Media și nu numai. “Este un domeniu în care simți că ești cu un picior în trecut și asta se datorează faptului că întotdeauna trebuie să analizezi și cu un picior în viitor pentru că prin intermediul tehnologiei avansate trebuie să fii la curent cu tot ce se întâmplă.”
C&B: Azaleea, cum sună, pe scurt, povestea afacerii/activității tale?
Azaleea Cadinoiu: “Am pus bazele acestei agenții (Premium Promotion) în 2014, fiecare dintre noi lucrând în trecut la diverse Agenții de Publicitate/Marketing, chiar lucrând și împreună pe anumite proiecte, de aici și dorința de a porni pe propriul nostru drum. Oferim servicii integrate de Online Marketing (AdWords, Facebook Ads, Social Media, Remarketing, E-mail Marketing, Youtube Ads, etc) pentru companii, mai mici sau mai mari, cu scopul de a le aduce o notorietate pe piață și implicit rezultate. Suntem parteneri Google, AdWords fiind cea mai populară platforma folosită de anunțuri PPC (Pay Per Click) care aduce fiecărei companii în parte, vizitatori targetati și relevanți direct pe website-ul companiei. Pentru a ajunge la rezultate, care la rândul lor se măsoară în cifre, este necesar ca fiecare campanie în parte pe care o dezvoltăm să fie măsurată și optimizată pentru a urmări dacă este în parametrii optimi, de aceea contează foarte mult strategia adoptată în funcție de domeniul de activitate.”
C&B: Care erau viziunile tale în copilărie/adolescență și care sunt acum?
Azaleea Cadinoiu: “Am terminat Facultatea de Geografie motivată de gândul că aş putea salva Delta Dunării, întrucât copilăria mi-am petrecut-o acolo. Un tărâm magic cu pelicani, lebede, nuferi în care obişnuiam să mă agăţ de liane şi să iau foarte în serios rolul lui Tarzan. De pe băncile facultății m-am înscris în diverse asociații privind Protecția Mediului, cu gândul de a-mi aduce un aport vizibil, sperând că se poate schimba ceva, dar pe parcurs mi-am dat seama că sunt lucruri mai presus decât mine, care trag speranțe că se vor schimbă în timp. Lucrând într-un Institut mi-am dezvoltat cumva dorința această de a face compania să fie mai vizibilă online, pe atunci campanile fiind doar offline. Primii pași făcuți au fost într-un internship în PR , unde am învățat ce presupune flow-ul unui eveniment, iar ulterior am pornit pe drumul Digitalului. M-am angajat într-o agenție de Digital, unde mi s-a oferit oportunitatea de a învață ce se află în spatele unui website, ceea ce a presupus multe ore de muncă și brief-uri peste brief-uri. După, drumul m-a purtat pe partea de Copywriting, am simțit mereu că scrisul mă ajută să exprim mai bine ce am de transmis. Cu alte cuvinte, în cei 10 ani de zile, au fost multe lucruri pe care le-am învățat și de unde am “furat” câte ceva. Creativitate, proiecte frumoase și nu în ultimul rând, un prezent. Un prezent cu oameni.”
C&B: Povestește-ne o întâmplare/experiență pozitivă și una negativă legată de activitatea ta!
Azaleea Cadinoiu: “Au fost multe experiențe pozitive, fiecare zi în sine este o experiență. Experiențele pozitive constau clar în mulțumirea clienților și în momentul în care ei ne recomandă și altor posibili clienți, acela este momentul în care ți se confirmă că ceea ce faci este bine, contează foarte mult să îți placă ce faci. În acest domeniu proiectele ajung la tine prin recomandările clienților, altfel este mai puțin posibil și asta, de fapt, este reclama pe care o faci tu, într-un mod indirect, agenției. O experiență negativă sau mai bine zis o situație ce a fost mai puțin plăcută, a fost când am stabilit o întâlnire cu unul din clienții noștri, abia finalizasem site-ul lor, este vorba despre un magazin online, și când am început prezentarea, din cauza unei erori, nu mai puteam accesa site-ul. Situația s-a remediat într-un timp destul de scurt, nici 10 minute, dar a fost acel moment cumva neplăcut. De fapt aici depinde foarte mult de ce îți transmite și clientul, pot apărea mereu situații neprevăzute, de aceea contează foarte mult relația noastră, cât și comunicarea directă cu clienții.”
C&B: Oferă sfat/sfaturi pentru cei aflăți la început sau indeciși!
Azaleea Cadinoiu: “Trebuie să faci ceea ce simți că vrei să realizezi, nu este timp de pierdut, fiecare secundă, minut, ora, contează. Când eram mici, toți eram întrebați ce vrem să devenim când suntem mari. Cred că fiecare dintre noi de mici știm drumul pe care vrem să mergem și asta cumva se desprinde prin calitățile pe care le avem fiecare dintre noi. Întotdeauna apar provocări ce te pun la încercare, contează foarte mult să nu renunți și să nu te oprești niciodată din drumul pe care ai pornit.”
C&B: Dă o definiție proprie pentru societatea, afacerile și carierele din România!
Azaleea Cadinoiu: “De câțiva ani simt o educație antreprenorială la noi în țară, oameni motivați și doritori de o schimbare, antreprenorii în sine fiind pionii care stau la baza acestei schimbări pe care se construiește, într-o mică sau mai mare măsură, și economia țării. Această inițiativa de a performa și de a face ceva diferit, în trecut nu era posibil, prin simplul fapt că am avut un handicap de la început, nu ni s-a permis să evoluăm ca și nație. Faptul că avem acces la informație mult mai facil, suntem mereu conectați la tot ce se întâmplă în jurul nostru, ne face să nu mai fim individualiști și să nu mai privim doar dintr-un singur unghi. Acum putem să privim înainte din mai multe unghiuri…”