sâmbătă, octombrie 12, 2024
spot_imgspot_img
AcasăCareersArhitectul de interior Iulia Iuga-Dohmen a câștigat primul mare contract, pentru că...

Arhitectul de interior Iulia Iuga-Dohmen a câștigat primul mare contract, pentru că a știut să asculte clientul.

Iulia Iuga-Dohmen, arhitect de interior și fondator Inspired Design este pasionată de design, de poveștile oamenilor, de tehnologie și natură. Antreprenor de 10 ani, Iulia are și o misiune, aceea de a îmbunătăți viețile oamenilor prin soluții inteligente de tip Smart Living și Smart Home. Pe lângă serviciile de baza pe care le oferă, acelea de design interior, proiectare și project management, încearcă să ofere și o experiență plăcută beneficiarilor săi, să fie atentă la detalii și să răspundă solicitărilor ori de câte ori e nevoie pentru ca un proiect să se finalizeze cu succes.

C&B: Cum sună povestea carierei sau afacerii dumneavoastră?

Iulia Iuga-Dohmen: „Imediat după ce am absolvit Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu, am participat la o competiție de design interior pentru amenajarea Reședinței Ambasadorului Olandez. După prezentarea propunerii mele către doamna Ambasador, am fost aleasă câștigătoarea proiectului. Motivul? Am aflat de la doamna Consul că am știut să ascult clientul cel mai bine. De atunci a început aventura carierei mele: am devenit designerul de interior exclusiv al doamnei Geta Voinea, căreia i-am amenajat saloanele de înfrumusețare din mall-urile Afi Cotroceni și Sun Plaza Mall; am colaborat cu Hotelul Hilton și Novotel pe diverse proiecte de design interior și am creat și realizat designul de interior pentru locuințele mai multor clienți privați.” 

C&B: Care erau viziunile dumneavoastră în copilărie/adolescență și care sunt acum?

Iulia Iuga-Dohmen: „În copilărie desenam foarte mult benzi animate cu diferite povești în care puteai vedea case cu interioare decorate. În clasa a 5-a am intrat la Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza, iar după liceu am știut exact ce îmi doresc și am aplicat la secția de Design Interior la Universitatea de Arhitectura și Urbanism Ion Mincu.

În comparație cu viziunea mea din copilărie, viziunea pe care o am acum este aproape aceeași. Mi-am dorit să fac oamenii fericiți prin interioarele pe care eu le creez pentru ei și să respect în același timp mediul înconjurător. Pot să zic ca mi-am atins scopul, însă nu mă voi opri aici, am în plan proiecte mari.”

Ambasada Olandei

C&B: Vă rugăm să ne povestiți o întâmplare/experiență pozitivă și una negativă legată de activitatea dumneavoastră!

Iulia Iuga-Dohmen: „O întâmplare pozitivă în carieră a fost că, deși am început pe cont propriu ca Antreprenor fără experiență, am reușit să fac față provocărilor și obstacolelor. Am învățat din greșeli și am încercat să fiu alături de client. În câteva cuvinte, pot spune că, dacă îți iubești clientul și ești corect cu el, respectul și răsplata din partea acestuia va fi reciprocă.

O întâmplare negativă am avut-o acum trei ani cu un colaborator de mobilier care, deși a făcut tot posibilul să-mi câștige încrederea, s-a dovedit a fi neserios. De atunci am devenit foarte strictă și mi-am selectat cu mare atenție furnizorii cu care lucrez, astfel încât aceștia să fie la nivelul așteptărilor mele și ale clienților.”

C&B: Ce sfat/sfaturi aveți pentru cei aflați la început sau  indeciși?

Iulia Iuga-Dohmen: „Celor aflați la început de drum sau indeciși le recomand să încerce cât mai multe domenii și activități până când descoperă ce își doresc cu adevărat să facă. Apoi, să studieze bine domeniul ales și să treacă la treabă. Lucrurile se învață din experiență nu doar din teorie. În plus, recomand și conectarea cu oamenii din orice domeniu, deoarece schimbul de experiență și recomandările se fac prin și cu ajutorul oamenilor.”

C&B: Vă rugăm să oferiți o definiție proprie pentru societatea, afacerile și carierele din România!

Iulia Iuga-Dohmen: „Din propria experiență, am învățat că trebuie să îmi asum ceea ce fac. Astfel, consider că antreprenorii și societățile din România ar trebui să fie mai responsabili, mai ales atunci când vine vorba de servicii; să se pună în locul clientului, să îl înțeleagă și să îl informeze. Ba, mai mult, buna comunicare între părți reprezintă cheia unei colaborări de succes.”

Salon Geta Voinea Afi Cotroceni
ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT