joi, octombrie 16, 2025
Publicitate"
AcasăStiriAltex se apropie de pragul de 10 miliarde lei: Brico Depot devine...

Altex se apropie de pragul de 10 miliarde lei: Brico Depot devine parte din grup și intră în campania Black Friday

Brico Depot, oficial în ecosistemul Altex

Altex România, liderul pieței de retail electro-IT, își extinde portofoliul de branduri prin includerea rețelei Brico Depot, care va participa în premieră la campania Black Friday din acest an.
Integrarea marchează o etapă importantă pentru consolidarea poziției grupului pe piața locală. În prezent, Brico Depot funcționează sub umbrela Altex România, alături de Altex și Media Galaxy, fiecare păstrând o strategie proprie.

„Grupul are trei branduri care împărtăşesc aceleaşi valori şi standarde de calitate. Nu vom uni magazinele, dar există locaţii unde toate sunt prezente în acelaşi complex“, a explicat Raul Filip, director adjunct la Altex România.

Citește articolul integral aici: turnover.ro

Citește și: Cris-Tim pregătește listarea la Bursa de Valori București și anunță un plan ambițios de investiții

Sursa foto: economica.net

Helerman Teodora
Helerman Teodora
Redactor online, content writer, blogger și social media specialist, cu experiență în redactarea și publicarea știrilor, crearea de conținut original și adaptarea materialelor pentru diverse platforme digitale.
ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT