Rezultate solide în magazine și online
IKEA România a încheiat anul fiscal 2025 (1 septembrie 2024 – 31 august 2025) cu o creștere de 8,6% a vânzărilor totale și o cifră de afaceri de 1,539 miliarde de lei. Compania a vândut peste 43,9 milioane de produse și a atras 6,2 milioane de vizitatori în cele două magazine din București. Platforma online a depășit 37 de milioane de vizite și 414.000 de comenzi.
„Într-un an marcat de creșterea costului vieții și incertitudini economice, ne-am concentrat pe menținerea prețurilor accesibile și pe îmbunătățirea experienței clienților. Am redus prețurile unor produse fără a compromite calitatea și am investit în servicii digitale și în punctele noastre de întâlnire cu clienții”, a declarat Vincent Devloo, Area Retail Manager IKEA SEE (România, Croația, Serbia, Slovenia, Ucraina).
Citește articolul integral aici: turnover.ro
Citește și: Retailerul olandez Action accelerează extinderea în România: două noi magazine la Oradea și Arad
Sursa foto: IKEA

