Lumina din spatele camerei: Când pasiunea devine stil de viață
De vorbă cu Mihaela Raluca Tudor-între eșecuri asumate și decizii curajoase
De la Public Speaking la Marketing Digital: Parcursul lui Paul Ardeleanu către succesul Marketing Deck
Echilibrul ca mod de viață: lecțiile unui antreprenor despre succes și omenie
Mădălina și arta bijuteriei: drumul de la descoperire la inspirație
Pe urmele lui Ulise: Laura Coffey și povestea Insulelor Fermecate
Irisphera, inovație și sustenabilitate în cumpărăturile online
One Gallery va găzdui Marketta Food Hall, cel mai mare food hall din Europa de Est
Daciana Lipai – între fotopoezie și practica stupăritului
Păpușile Nicoletei – jucării de azi inspirate de copilării din trecut
În dialog cu Alexandra Ilnițchi-Ardelean despre istorie, comunicare și artă: „Combin expertiza în domeniu cu o viziune incluzivă asupra artei…”
Cosmin Sorin Micloș: O viață dedicată explorării Universului
Ghid pentru liderii viitorului – un interviu cu Magda Clipaciuc despre recrutare și dezvoltare
Piața muncii – prezent și viitor. De vorbă cu Manuela Tofan, mindset & career coach
Ciprian Moldoveanu: Redefinirea leadership-ului prin viziune și rezistență
„La fel ca întotdeauna” – o carte despre predictibilitatea imprevizibilului
Cum cresc brandurile – mituri demontate și strategii dovedite pentru succes
Principiul Oz: cum să preiei controlul și să transformi provocările în oportunități
Lansarea perfectă: strategia secretă pentru un succes exploziv în afaceri
Cappuccino Story, cafeneaua de unde pleci mereu cu zâmbetul pe buze
Ileana Zamfir: Arta conversației pentru femei la evenimente de networking
Regândirea recrutării și păstrării angajaților într-un context al forței de muncă în schimbare
James Longshore: De la Hollywood la București – Actorie, scriitură și viața unui american în România
Excelența Sa Rim Kap-soo, Ambasadorul Republicii Coreea în România: Diplomat de carieră, autor și susținător al relațiilor bilaterale
Gabriela Pepino: Transformarea unui lider HR prin reinventare și flexibilitate
Romani in lume are ca scop promovarea celor care au reusit sa-si construiasca un brand peste hotare, a celor care au dus expertiza lor in alte tari, dar care nu se bucura de acelasi succes in Romania.